Порекло презимена Миливојевић Reviewed by Momizat on . [toggle title="ТЕСТИРАНИ МИЛИВОЈЕВИЋИ НА СРПСКОМ ДНК ПРОЈЕКТУ"] Миливојевић Хаплогрупа: J2b M205 Порекло: Криви Вир, Бољевац, Србија Крсна слава: Митровдан Конт [toggle title="ТЕСТИРАНИ МИЛИВОЈЕВИЋИ НА СРПСКОМ ДНК ПРОЈЕКТУ"] Миливојевић Хаплогрупа: J2b M205 Порекло: Криви Вир, Бољевац, Србија Крсна слава: Митровдан Конт Rating: 0
You Are Here: Home » prezimena » Порекло презимена Миливојевић

Порекло презимена Миливојевић

ТЕСТИРАНИ МИЛИВОЈЕВИЋИ НА СРПСКОМ ДНК ПРОЈЕКТУ

Миливојевић

Хаплогрупа: J2b M205

Порекло: Криви Вир, Бољевац, Србија

Крсна слава: Митровдан

Контакт:
________________________

Поштовани,

позивамо вас на сарадњу.

Пошаљите нам свој прилог, све што знате о овом презимену на основу усменог предања или цитирањем навода из књигa (наведите којих) или оног што је већ објављено на осталим интернет сајтовима (напомените којим).

Обавезно напишите и коју крсну славу славите и подручје у којем се ово презиме појављује.

Наведите и име познате личности (где је рођен-а, чиме се бави), која носи ово презиме.

Ваш прилог оставите у коментару или пошаљите на и-мејл:

prezime@poreklo.rs
Пишите нам


Коментари (114)

  • Slavica

    Interesuje me poreklo prezimena Milivojevic iz Sevojna,okolina Uzica….Slave Sv.Jovana…. Ako neko zna,molila bih da napise.

    Одговори
    • Petar

      Moja porodica je iz sela Pocuta iz okoline Valjeva, slava isto Sv. Jovan, ne znam nista vise sem da smo poreklom iz Hercegovine. Javite ako ima jos nekih informacija

      Одговори
    • Jelena Milivojević

      Stojan Milivojević, Doboj
      5. новембар 2015. у 11:54
      Pošto sam pročitao dosta toga o lozi prezimena Milivojević a nosim isto prezime osjećam se da bih i ja trebao nešto da dodam na ovu raspravu. Rođen sam u selu Krsno polje kod Moglaja u BiH, bilo nas je nekih šest kuča u tom selu, a slavu smo slavili Sveti Stefan (9. Januar) koju i dan danas slavimo. Pročitao sam dosta o Milivojevićima ali sam skoro pa nikoga sreo da slavi ovu slavu pa me interesuje kojoj smo slavi pripadali ili ko pripada nama sa ovom slavom.
      Po pričanju moga oca, a njemu je pričao deda, a njegovom dedi njegov deda i od zadnjeg dede njegov deda- što znači ja sam Stojan-otac Stjepan-Djed Petar, pa Nedica, Nedo, Milivoje i Kosta.
      Kosta je taj koji je došao. Sada je to vrlo važno što sam ovo ispričao naime Kosta je imao Milivoja, Tomu, Luku, Tripu i Blaga ( od muške djece) i svi njegovi sinovi su dobili prezimena po njihovim imenima tako da u tom selu postoje Mi, ja koji pišem ovo po Milivoju Milivojevići tako i Toma- Tomići, Luka- Lukići, Tripo- Tripići, Blaga- Blagići, i svi oni slave Svetog Stefana i svi se nalazimo na površini od nekih 2 km i to se sve nalazi između dva potoka. Došli smo odnekle uglavnom Kosta je vodio svoju familiju koje sam nabrojao i naravno bio je u proputovanju mjerio je gdje bi mogao da zastane, prenoćio je u šumi, napravio je neku kolibu sa sinovima i ostalom čeljadi. Saznao je Aga da se nalazi tu čovjek sa obilnom familijom što tada nije bilo rijetko i došao kod Koste i pitao ga bili radio zemlju da ostanu da mu da to od potoka do potoka kraj rijeke Bosne. Što je Kosta za jedan dan pregledao sa Agom i prihvatio.To je sve bilo negdje 1801 do možda 1805 godine. Sada se pitam kako se prezivao Kosta i da li je uopšte imao prezime jer neki turski sapis odnosno Kadijin zapis kao i presuda da su Kostići tj. djeca od Koste napravili neku štetu na kukuruzu. Što znači da nije imao prezime ili ga ovaj nije znao. Neki moj saradnik iz Podgorice Sekulić Bogdan, koji se bavi time ispričao mi je priču i pitao me gdje nam je groblje i kaže da se zove nekako na Pavlić, a gorblje se nalazi na brdu Pavlovići što njemu govori da smo iz plemena Belopavlića, a jedne prilike sam gledao stari snimak proglašenja Cara Nikole pa sam uglavnom primjetio nošnju identičnu što je nosio brat od moga djeda, pošto djeda nisam zapamtio. To su bile duge bijele čarape do koljena, dvoje čakšire, demadan šal i gunj, na nogama opanci putravci načinjeni od volovske kože, to je nosio zimi a ljeti se samo skidaju jedne čarape, šal i gunj, zaboravio sam dodati košulja tkana od lana kao i gaće, I ovo sam sve vidio na narodu koje je bio prilikom proglašenja crnogorskog cara Nikole. Sve sam ovo ispričao da bih još nekog našao da mi kaže o Milivojevičima sa slavom Sv. Stefana.

      Nadovezaću se na ovo da je moj pradjed Nedica imao braću Milu, Jovicu i Gostu. Gosto je otišao negdje u Srbiju, da l Čačak ili Užice, tako da mu je dolazila kćerka po neke dokumente, a njegov dio zemlje koje su mu braća ostavila poslije su uzukrapirale muslimanske porodice tako da i dan danas mi Milivojevići njima potpisujemo kada oni traže neke potvrde o nekretninama.
      Kao što rekoh selo se zove Krsne Polje a ja imam sina Sašu i unuka Nikolu, što znaci da je moj unuk Nikola deveti od Koste kada smo došli.

      Nadam se da će ovo pomoći da se neko pronađe, i molim vas ako neko ima nekih informacija o ovoj lozi ili ga još nešto zanima neka me slobodno nazove. Ja sam nastanjen u Doboju koji je u RS/BiH broj : 065 881 847

      Одговори
      • Sava Milivojevic

        Pozdrav svim Milivojevicima!Interesantna mi je tema,a malo znam o poreklu prezimena.ja sam rodjen u beogradu otac takodje,deda i pradeda su bili rodom iz obrenovca.cuo sam da milivojevici koji slave svetog stefana poticu iz mesta belopavlici iz crne gore.ja slavim tu slavu interesuje me dali neko ima nesto da doda sto se toga tice

        Одговори
    • Ilija

      Ja sam Ilija Milivojevic iz Sovljaka kod Uba (gradic izmedju Valjeva,Obrenovca,Sapca i Koceljeve). Slavim Sv.Jovana, u Sovljaku i na Ubu postoje dve familije Milivojevica i obe su ogromne po broju porodica. Ali te dve familije nisu u srodstvu, jer ti drugi slave Sv.Nikolu. Medjutim moj deda dok je mogao pricao mi je o poreklu da mi poticemo iz sela Vragocanice kod Valjeva, a inace da smo se doselili iz Hercegovine. A takodje i ti drugi Milivojevici su iz Vragocanice. Ja ne mogu da garantujem koliko je istina sto mi je deda ovo rekao, ali i da je tacno suvise je malo podataka. I ja bih zeleo da saznam nesto vise o nasem prezimenu i poreklu

      Одговори
  • Milorad

    Moji su iz Kamenice, Lunovo Selo, Uzice, slavimo Sv. Nikolu.
    poreklom smo iz crne gore, a pre toga iz hercegovine.
    poznato mi je da su u selo, dosla 3 brata, Milivoje, Petko i Antonije, tako da sada i postoje 3 prezimena u Kamenici(Milivojevici, Petkovici, Antonijevici).
    Moj otac je istrazivao i uspeo doci do 1300 i neke god, zahvaljujuci slucajnim poznanstvom i pristupom crkvenim knjigama… sto se tice prezimena, mogao bih vas uputiti samo na njega. Poznaje te u Sevojnu, a i u Valjevu.

    Одговори
  • Đuro Milivojević

    Moja porodica (deda) je iz Hercegovine, Dabar Polje, selo Meča. Slavimo Sv. Nikolu. Koliko je meni poznato rođaka sem u Dabar Polju i Novoj Gajdobri imamo samo još u Smederevu.

    Одговори
    • Stefan Milivojevic

      Đuro, zanimljiv mi je taj podatak o Vašim rođacima iz Smedereva. Moj pokojni deda je rodom iz sela Kusadak kod Smederevske Palanke. Dragiša Milivojevic, a slavimo isto Sv. Nikolu. Pozdrav.

      Одговори
    • Željko Šukić

      Porodica Milivojević iz Dabra je porijeklom iz Gacka. Naselili su se u Dabarskom selu „Dolovi“, a od najdaljih predaka spominje se Šćepan, koji je imao tri sina Mihajla, Vasilja i Iliju. Od Mihajla (rođen je oko 1755., a po predanju živio 120 god. i imao nadimak Šuko) su svi Milivojevići-Šukići porijeklom iz Dolova, od Vasilja Milivojevići-Trivkovići iz Dolova, a od Ilije Milivojevići-Kalemegdanci jedna kuća u Kubatovini gdje su prešli Mitar i Risto oko 1879. godine. Šćepanov brat Panto je prešao na Trusinu,drugi brat Vidoje prešao je Potkom oko 1870 godine, a u Meču su prešli rođaci Marko i Đuro 1874 godine,a Miloje u Mileča -Donja Vranjska od kojih je mnogobrojna porodica Milojevići. O porijeklu i lozi Mihajla Milivojevića – Šukića je pet generacija unazad uredno evidentirana sva loza i muška i ženska, sa tim da se dalje rodoslov vodi i nastavlja po muškim nasljednicima loze. Ovaj materijal je prikupio i obradio Milovan-Mišo(Perov)Šukić i istako da ima za cilj da istrgne iz zaborava naše pretke i porijeklo, a može imati i radni karakter onome ko bi htio da svestranije obradi porijeklo i lozu Milivojevića i Šukića. Poželjne su dokumentovane ispravke, a svaka od navedenih porodica Milivojevića i Šukića u postojećoj lozi-popisu, može i treba da vrši dopune i daje nove ideje. Svima je krsna slava Sveti Nikola.
      Literatura: Petar Šobajić „Naselja i porijeklo stanovništva“ i „Dabarsko polje u Hercegovini“
      Pozdrav za svu Braću i Sestre, ma gdje bili !
      Željko(Vidojev)Šukić
      Ul . Vojvođanska bb
      Trebinje

      Одговори
    • Nebojsa Milivojevic

      Evo nas jos, ja imam dio porodicnog stabla gdje je i tvoj loza, pisi na mejl, pozdrav

      Одговори
  • Nenad

    Milivojevici iz Toplice,slavimo Sv.Nikolu,poreklom smo iz Sjenice i u srodstvu smo sa Miljkovicima iz Toplice.Familije nastale od Miljka i Milivoja.Postoje i Milivojevici u Krusevcu,Arandjelovcu,Vrscu(poreklom iz Toplice,kolonizovani posle II sv.rata,slave Sv.Vrace,izgleda da je ovde slava isla po zemlji a ne po glavi),kao i iz Knina.

    Одговори
    • Aleksandar Krstic

      Postovanje Nenade….
      Moja majka je iz kuce Milivojevica iz Toplice. Deda Mileta je imao jos tri brata, Milivoja, Miloja i Nikolu. Milivoje sinove Zivorada i Dragana, jedan od njih ima sina Milana i unuka, mislim Stefana. Miloje je dugi niz godina ziveo u Sloveniji, gde ima kcerku i sina koji je preuzeo slovenacko prezime. Nikola ima kcerku u Beogradu i sina Miodraga koji je u Australiji. Sva cetvorica, Mileta, Milivoje, Miloje i Nikola su sinovi Milorada koji je imao bracu: Dusana, Radonju, Momira i Mirka. Dusan je imao sinove Radeta, Dragana i Ratka. Radonja sinove Milutina i Stanoja. Momirovi sinovi su Vucina, Radivoje, Gradimir i Raja. Za Mirka mi nije poznatoda li je imao dece. Dusan, Radonja, Momir, Milorad i Mirko su sinovi Milivoja, koji dodje moj cukundeda. on je imao brata Iliju, a obojica su sinovi Ognjana Milivojevog sina. Slava je Sv. Nikola. Po dedinoj prici oni su ranije bili u Lukovu ili Lukovskoj banji, mada se negde provlace i Ljutova i Vlajna u Toplici. Po dedinom kazivanju, njegov deda Milivoje je tokom II Svetskog rata bio predsednik sela Lukova. Nadam se da ove informacije mogu malo da pomognu.

      Одговори
      • Aleksandar Krstic

        Nisam u prethodnom postu dao imena mladjih potomaka, jer nemam validnih podataka, mada bi se uz malo vise truda moglo doci i do njih….

        pozdrav…

        Одговори
        • Nenad

          1) Миливојевић Јоса,стар 75 год;рођен у с.Витош(1809.-
          2) Миливојевић Стана(жена Јосова),стара 57 год;рођена у с.Ботуровина(1827.-
          3) Миливојевић Андрија(син Јосов),стар 45 год;разведен.рођен у с.Витош(1839.-
          4) Миливојевић Никола(син Јосов),стар 38 год;рођен у с.Витош(1846.-
          5) Миливојевић Ела(Николина жена),стара 30 год;рођена у с.Тенково (1854.-
          6) Миливојевић Јован(син Николин),тек рођен;рођен у с.Широке Њиве(1884.-
          7) Миливојевић Крстина(Николина ћерка),стара 4 год;рођена у с.Витош (1880.-
          8) Миливојевић Ћирко(син Јосов),стар 28 год;рођен у с.Витош(1856.-
          9) Миливојевић Наста(жена Ћиркова),стара 29 год;рођена у с.Синожера(Синожеза)(1825.-
          10) Миливојевић Тодор(син Ћирков),стар 7 год;рођен у с.Витош (1877.-
          11) Миливојевић Милош(син Јосов),стар 27 год;рођен у с.Витош(1857.-
          12) Миливојевић Ћирка(ћеркаЈосова),стара 8 год;рођена у с.Витош (1872.-
          Истарживање урађено у Архиву Србије на основу првог ПОПИСА СТАНОВНИКА ИЗ ОКРУГА ТОПЛИЧКОГ,СРЕЗА ПРОКУПАЧКОГ,ОПШТИНЕ КРУШЕВИЧКЕ,
          СЕЛА ШИРОКЕ ЊИВЕ
          Попис је урађен 20.11.1884.по старом календару.

          Одговори
      • Nenad

        Aleksandre hvala puno na ovome,nadam se da ste procitali rodoslov do koga sam dosao.Za Milivojevice iz Ljutove sam saznao nedavno od kolege(njegova sestra je udata za Milivojevice) i koliko znam iz price pokojnog dede,pretpostavlja da smo u srodstvu.Za mog pradedu Nikolu kazu da je imao brata invalida,ali mu se ne zna ime i koji se prizetio.Jos nisam kontaktirao Milivojevice iz Ljutove(na moju veliku sramotu),ali cu to uciniti najskorije.milivojevicn7@gmail.com

        Одговори
  • Мирослав Младеновић локални етнолог Власотинце

    Interesantno je da su Milojevići naseljeni i u selo Svodje kod Vlasotinca. U drugim selima vlasotinacko crnotravskog kraja ih nema. Negde sedamdesetih godina sam, prikupljajuci poreklo stanovnistva, u razgovoru sa starijim ljudima iz rodoslova Dimitrijevic/oba rodoslova u familiji su visokog rasta/ saznao da su u srodstvu sa crnogorskom LOZOM Paunović (po paradedi Paunu) iz Medvedje, a ima ih u selo Svodje u mahali Gabrovik u vlasotinačkom kraju. Potiču iz Crne Gore od VUKA PRASCA (ubili Turčina pa prebegli u ove krajeve).
    Ovaj zapis je iz 1976.g. Miroslav B Mladenović Mirac lokalni etnolog Vlasotince
    4.septembar 2012.g Vlasotince Jug Srbije
    P.S Ne mogu nikako da se ULOGUJEM na ovaj PORTAL. Uvek se napiše da ću dobiti informaciju na email adresu, koja ne stiže nikako!

    Одговори
  • Мирослав Младеновић локални етнолог Власотинце

    „Nenad
    3. септембар 2012. at 01:24 · Одговор
    Milivojevici iz Toplice, slavimo Sv.Nikolu, poreklom smo iz Sjenice i u srodstvu smo sa Miljkovicima iz Toplice. Familije nastale od Miljka i Milivoja. Postoje i Milivojevici u Krusevcu, Arandjelovcu, Vrscu (poreklom iz Toplice, kolonizovani posle II sv.rata, slave Sv.Vrace, izgleda da je ovde slava isla po zemlji, a ne po glavi), kao i iz Knina.“
    Занима мe тумачење родослова Милојевић из Куршумлије, да Милојевићи (од Миливоја-од 1841.године почињу да се мењају презимена код Срба према дедама и прадедама, а и сада се још чине у по неком селу у власотиначком крају. У власотиначком крају доста је имена Миливоје, а и у родослову Миљковић је постојало старо им МИЉКО па чак има и доста презимена са Миљковић у читавом власинско-власотиначко-црнотравском крају. Чак у село Дејан постоје и топоними по Миљку:“Миљинска Чука“. Много је загонетности око родослова јер су многу бежали у овом крају и мењали име, крсне славе и национални идентитет (када су се призећивали или усвајани онда се или слава задржавала или мењала, а исто и код поделе браће). Доста је њих ради спасавања живе главе из Црне Горе, Далмације, Босне, Македоније, Рашке, Санџака мењало и веру и славу и презиме. Но, на Југу Србије мало записа о родословима према презименима, јер из једног РОДА постоје више презимена, а и крсних слава. Наравно, сакуљајући дијалектолошку грађу сам могао да увидим које су речи и народна ношња из кога краја, а има доста њих и са КОСОВА и ЦРНЕ ГОРЕ и ДАЛМАЦИЈЕ, АЛБАНИЈЕ (Северни део Албаније) БУГАРСКЕ, а да нико досада то нико није конкретно проучавао на овом делу Југа Србије становништво детаљније, што је велика штета сада када су села нестала. Мирослав Б. Младеновић Мирац, локални етнолог Власотинце Србија 4.септембар 2012.г Власотинце

    Одговори
  • Nenad

    Stvarno nemam informacija o tom delu Srbije.Pre 2 godine saznao sam i za Milivojevice u selu Ljutova kod Kursumlije,koji takodje slave Sv.Nikolu (kolega je u nekrvnom srodstvu sa njima,tako sam i saznao),ali jos nismo licno kontaktirali

    Одговори
  • Nenad

    Evo i usmenog rodoslova Milivojevica iz sela Siroke Njive,opstina Prokuplje:Milivoje i Miljko,rodjena braca,kako se prenosi(dosta nepouzdano)koja su prebegla iz Sjenice zbog krvne osvete,nakon toga je moguce da nedostaje neko ime.Za Joza se sigurno zna(i dalje nas zovu Joz(s)ovici),onda Ciro(ime jednog sina mu se ne zna)i drugi sin Nikola.Nikolin sin Jovan (poginuo 1914. na Ceru),tri cerke :Margita,Stanika Borika i sinovac Todor.Jovanova zena je od familije Racic iz Tovrljana,pa se posle Jovanove pogibije preudala i ostavila decu,zvala se Nerandza i sahranjena je u Opovu.Za Margitu i Staniku nista ne znamo,dok se Borika udala u selu odakle je za Samaila Radovanovica.Jovan je imao sina Andriju i cerku Kalenu,dok je Todor imao sina Vuka.Kalena se udala u selu Dabinovac.Andrija ima sina Ratka i cerku Jelenu,dok je Vuk imao sina Stojana.Ratko ima sinove predraga i Nenada,a Stojan sina Sasu.Svi slavimo sv.Nikolu.

    Одговори
  • Mladen Milivojević

    Ja sam rodom iz Cerovice, selo kod Doboja.Tamo trenutno zivi oko 45 porodica Milivojević,većinom satriji narod,ima nas jos oko 30 porodica koji ne zivimo tamo a potičemo iz Cerovice.Najbrojnija smo familija u širem okruzenju.Slavimo Svetog Nikolu.Ja sam načuo da potičemo iz Crne gore ili Hercegovine neznam tačno.Ako neko ima šire informacije voleo bi da ih objavi.

    Одговори
  • алчак

    Moja porodica je poreklom iz Semberije. Ima nas u Bijeljini i okolnim selima: Dragaljevac, Vrsani, Magnojevic, Amajlije… Moji Milivojevici poticu iz Dragaljevca i slavimo Djurdjevdan (Svetog Georgija). Nadimak Alcaci (Alcakovici) dali su nam Turci zbog nekog pretka obesenjaka. Postoji pretpostavka da poticemo sa granice Crne Gore i Hercegovine, a nagadja se da smo se tamo mozda prezivali Petrovici. Da li neko zna nesto vise?

    Одговори
    • Милош Миливојевић

      Поздрав, Алчак!
      Моја породица Миливојевић је из мионичког краја,тј граница ваљевске и мионичке општине,село Ђурђевац. По истраживању мог деде Миливоја Миливојевића од оца Милана Миливојевића из истог села, моја породица је дошла у овај крај након Великог рата Аустрије и Турске на позив спахије из Црне Горе (околина Колашина и Мојковца,тачно место не знамо), почетком 18.века, насељавају се код извора у овај крај где за спахију обрађују земљу,ту и остају. Помињем ово пошто је и нама крсна слава Св.Георгије(Ђурђиц)- 16.новембар,да ли сте мислили на ту славу или Ђурђевдан 6.маја?
      Поздрав!

      Одговори
  • Nenad

    Za Milivojevice iz Krusevca i Arandjelovca znam da slave Sv.Djordja.Po prici Srdjana Milivojevica,za poreklo Milivojevica se vezuje selo Stara Suguba,koje vise ne postoji,negde oko Sjenickog kraja.

    Одговори
    • Predrag

      Zovem se Predrag Milivojevic i slavimo Sv.Nikolu, otac mi je Ratomir i rodjen je u selu Visoka, SO Kursumlija. Istrazivao sam do 1880 kad su preci dosli u Toplicu. Deda mi je Petar, imao je brata Sekulu, otac im je Nedeljko (zena Stanika)i stric Jovan, a deda Lazar, koji se doselio u Visoku. Dalje podatke nisam nasao hvala za bilo kakvu pomoc

      Одговори
      • Nenad

        Drago mi je da to cujem,i nismo toliko daleko. Ako dodjete do bilo kakvih podataka, javite mi molim vas, jer stariji pretpostavljaju da se je pradedin brat (invalid kazu), prizetio negde. Ne znamo mu ime.

        Одговори
    • Miii

      @nenad

      Ja sam od Milivojevica iz Arandjelovca selo Vukasovci(Vukosavci) i slavim sv.Nikolu, od starijih sam cuo da smo poreklom od Sjenice. Ovde postoji jos jedna porodica Milivojevica ali nismo u rodu oni su se skorije doselili. Takodje znam da i u Topoli ima familija Milivojevica.

      Одговори
  • Животин Јервремовић

    Зашто ми је прекинут коментар о досељавању старих Срба из Индије пре 7000 година од рођења Исуса Христа, наведеног и ојављеног GOOGL-u.

    Одговори
  • Petar

    Molim ako neko zna da mi kaze nesto vise o Milivojevicime iz okoline Valjeva poreklom iz Hercegovine slava Sveti Jovan Krstitelj. Hvala!

    Одговори
    • Ilija

      Moji slave Sv. Jovana. Iz Sovljaka sam kod Uba. Ovde ima dosta Milivojevica, medjutim ovde su dve familije. Mi sto slavimo Jovana i oni koji slave Sv. Nikolu. Deda mi je pricao da vodimo poreklo iz Hercegovine i da imamo familiju u Valjevu i selu Vragocanici kod Valjeva. Ne znam koiko je to provereno. Inace nas ovde Milivojevice zovu Torbonjice ako to moze nesto da pomogne. Pozdrav

      Одговори
  • Александар Маринковић

    Петре, морате бити прецизнији у погледу села. У околини Ваљева има доста Миливојевића, неки од њих славе Св. Јована…на које мислите?

    Одговори
  • СОЊА

    ЈЕДИНО ШТО ЗНАМ, ТО ЈЕ ДА МИ СЕ ДЕДА ЗВАО САВА МИЛОЈЕВИЋ И ДА ЈЕ ДОШАО КАО СОЛУНАЦ, УЧЕСНИК БАЛКАНСКИХ И ПРВОГ СВЕТСКОГ РАТА, НАКОН ОСЛОБАЂАЊА У СЕЛО ЂУРЂЕВАЦ, СО МИОНИЦА, КОД ВАЉЕВА. ПОТИЧЕ ОД НИКШИЋКИХ МИЛОЈЕВИЋА. ВОЛЕЛА БИХ АКО НЕКО ИМА КАКВЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ДА МИ ЈАВИ.НЕ ЗНАМ ДА ЛИ ИКОГА ЈОШ ИМА ЖИВОГ ОД ФАМИЛИЈЕ У УЖИЦАМА, КОЈА ЈЕ СТРАШНО ПОСТРАДАЛА ОД АУСТРОУГАРА.

    Одговори
    • Miloš Milivojević

      Ima, moji su iz Užica i Požege. Međutim, tamo i ostadoše svi. Dok moj đeda sa svojom familijom otišao za Krivaju (pored Bačke Topole), a kasnije otac (moj) u Suboticu đe mene dobi. Moji slave Sv. Besrebrenike i Čudotvorce Kozmu i Damjana. Poreklo mi vodi u Hercegovinu (staru).

      Одговори
    • Милош Миливојевић

      Милојевић или Миливојевић?

      Моји су Миливојевићи из Ђурђевца,со Мионица, сада тренутно ту живе Петар и Драган Миливојевић,прадеда ми је био солунац. Поздрав!
      Милош Миливојевић

      Одговори
  • Petar

    Selo se zove Vujinovaca (Pocuta),pradeda Vladimir Milivojevic kao solunski borac, Drinska divizija, treci poziv, vratio se sa samo jos dvojicom ratnih drugova iz sela, ali druge porodice. Bio je ucesnik oba Balkanska rata i pripadnik Petog pesadijskog puka pomenute divizije. Ozenjen je bio iz Nedica, selo Lelic. Mozda su neke informacije nebitne, ali za svaki slucaj. To je sve sto znam, za sada.

    Одговори
  • Александар Маринковић

    Петре,
    у селу Вујиновача нису забележени Миливојевићи, бар не у књизи “КОЛУБАРА И ПОДГОРИНА“.
    Али сте навели да је био ожењен из села Лелић, у којем се помиње породица Миливојевић (1 кућа), као потомци браће Матије, Милорада и Давида Лелића. Међутим, они су славили Св. Николу.
    Што се тиче села Вујиноваче, следеће породице славе Св. Јована:
    – Петковићи (из Годечева код Ужица)
    – Арсићи (из Маковишта), обе ове породице су дошле између 1810. и 1818.год.
    – Петровићи у засеоку Лукарић, дошли из Осата (вероватно у истом временском периоду)
    Међутим, код описа села Ребељ, наводи се да су најстарији насељеници били МИЈАЧИ(МИХАЧИ), који су прво били насељени у Поћути, а били су пореклом из кршевите Херцеговине. Славе Св. Јована, али код Мијача нема презимена Миливојевић.
    Поћута је иначе народни назив за Јабланичку котлину.
    На жалост, не могу вам помоћи више од овога.

    Одговори
    • Ilija

      Da li biste mogli meni da pomognete. Ja sam iz Sovljaka kod Uba. Slavim Sv.Jovana i ovde je dosta Milivojevica u Sovljaku kao i na Ubu. Postoji jos jedna familija Milivojevica koja slavi Sv Nikolu. Deda mi je pricao da smo Hercegovci po poreklu i da imamo familiju u Vragocanici kod Valjeva. Pozdrav

      Одговори
  • Petar

    Hvala puno na informacijama! Pokazao sam ovo mom ocu. Moj otac je znao za naziv Pocuta, medjutim ja nisam. Istina je da najverovatnije poticemo bas od Mijaca. Tamo imamo rodjake medju Rankovicima. Posedujemo imanja u Mijacima, a i otac kaze da je siguran da se pre nismo prezivali na “vic“ ili “ic“ . Hvala jos jednom na ovim informacijama!

    Одговори
  • Demijan

    Zna li neko nešto o Milivojevićima,potomcima Milivoja Kneževića iz Pive,slava sv. Nikola,doseljeni krajem XVIII v.u selo Taor,na Povlenu kraj Valjeva.Ko su mu bili sinovi,unuci…gde sad žive ?

    Одговори
  • Slaven Roka Milivojevic

    LJEP POZDRAV SVIMA JA I MOJA FAMILIJA PREZIVAMO SE MILIVOJEVICI, ZIVIMO U BLIZINI DOBOJA, VAN GRADA NA SELU I IMA NAS OKO 40 DOMACINSTAVA.OVDE SMO VEC OKO 200 GODINA OTKADA SMO SE NASELILI,A PORJEKLO NAM JE IZ CRNE GORE,TAKO SU MI REKLI STARIJI LJUDI. STO SE SLAVE TICE SLAVIMO SVETOGA NIKOLU. BAS MI JE DRAGO DA POSTOJI OVAKVA STRANICA POZDRAV ZA SVE MILIVOJEVICE OD SLAVENA MA GDJE GOD BILI.

    Одговори
  • SLAVISA

    Slavisa Milivojevic,mesto Krusevac,slava sveti Nikola. Moji su iz sela kod Krusevca,najdalje sam otisao do 1860,toliko znam za prezime Milivojevic ali mislim da ide mnogo dalje.Pozdrav za sve Milivojevice.

    Одговори
  • MILAN

    Milivojevići u sremskom selu Kuzminu žive od 1764 godine kada je izvesni predak Nikola prešao Savu došavši sa juga. Slavimo Lazarevu subotu. Postoji predanje da smo poreklom od Užičke crne gore, a pre toga iz plemena Kneževića iz Pive. Može li neko da mi potvrdi ovo predanje i da li neko zna kako smo mi jedini koji slave Lazarevu subotu od svih Milivojevića.

    Одговори
    • sanja milivojevic

      Pozdrav svim Milivojevicima, a pitanje za Milane Demijane, kazete da ste od Milivojevica iz Kuzmina, Sremska Mitorvica. Moj deda Stevan Milivojevic je bio iz Kuzmina,oko 188..-1900) bio je opancar a posle je radio na zeleznici pa su se preselili u Beograd i onda posle 2. Sv rata u Novi Sad. Mi slavimo Sv Stefana Decanskog. Jel znate koga u Kuzminu od Milivojevica ko slavi istu slavu?A ta prica o mi nesto provejava kao da sam je cula nekad od oca pokojnog…

      Одговори
  • Demijan

    Poruka za Milana iz Kuzmina.
    Milane procitaj moj komentar gore od 17.12.2012 to je tvoje poreklo i javi mi se na e-mail mima_sm@yahoo.com
    Imam jos nekih informacija.

    Одговори
  • Biljana Klašnja

    Moji Milivojevići su iz sela Strmova i Bačevaca u okolini Bajini Bašte, slavimo Sv.Jovana. U knjizi Poreklo naselja i stanovništva Sokolske nahije našao sam podatak da porodica vodi poreklo iz sela Bare kod Bijelog Polja u današnjoj Crnoj Gori.

    Одговори
  • Милодан

    Порекло бројнијих фамилија-презимена ваљевске Тамнаве по књизи „Антропогеографија ваљевске Тамнаве“ Љубомире Љубе Павловића, издање 1912. године.
    Место-када су досељени-одакле су досељени-Крсна слава-напомена.
    МИЛИВОЈЕВИЋ

    -Јабучје, друга половина 18. века, Барзиловица-округ београдски, Јовањдан.
    -Совљак, друга половина 18. века, Балиновић у Подгорини, Јовањдан.
    -Врело, после 1827. године, Врагочаница у Подгорини, Никољдан.
    -Кртинска, после 1827. године, Мојковићи у Рађевини, Стевањдан.
    -Ушће, после 1827. године, Врагочаница у Подгорини, Никољдан.

    Одговори
  • Милодан

    СОЊА!
    ЈЕДИНО ШТО ЗНАМ, ТО ЈЕ ДА МИ СЕ ДЕДА ЗВАО САВА МИЛОЈЕВИЋ И ДА ЈЕ ДОШАО КАО СОЛУНАЦ, УЧЕСНИК БАЛКАНСКИХ И ПРВОГ СВЕТСКОГ РАТА, НАКОН ОСЛОБАЂАЊА У СЕЛО ЂУРЂЕВАЦ, СО МИОНИЦА, КОД ВАЉЕВА. ПОТИЧЕ ОД НИКШИЋКИХ МИЛОЈЕВИЋА. ВОЛЕЛА БИХ АКО НЕКО ИМА КАКВЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ДА МИ ЈАВИ.НЕ ЗНАМ ДА ЛИ ИКОГА ЈОШ ИМА ЖИВОГ ОД ФАМИЛИЈЕ У УЖИЦАМА, КОЈА ЈЕ СТРАШНО ПОСТРАДАЛА ОД АУСТРОУГАРА.
    ———————————————————————————-
    Текст о Ђурђевцу код Мионице је пре неки дан постављен текст на страници „Завичај – Србија“.
    О Миливојевићима у књизи Љубомира Павловића „Колубара и Подгорина“ издате 1907. године пише:
    -У почетку 17. столећа доселили су се Миливојевићи због крвне освете из Врбице, из области Потарја (Таре), њих је данас (почетком 20. столећа) 12 кућа и славе Ђурђиц (3. новембар по старом или 16. новембар по новом календару). Пише још да се извесни Ковачевић призетио у Миливојевиће, доселио се из Богданице у околини Ужица око 1885. године а они славе Никољдан.

    Одговори
    • Aleksandar Milivojevic

      Да ли би могао да ме контактираш на моју и-мејл адресу ако није проблем ?
      aleksandar.milivojevic994@gmail.com

      Одговори
    • Миливоје

      Поштовање,

      Горе у тексту сте навели место Врбице или Врбица; област Потарје (Тара).
      Да ли би сте били љубазни да ми објасните где се то место налази. Истраживао сам мало постоји пар места у виду насеља, општина у Србији и у Црној Гори али ниједно није близу планине или реке Таре. А можда ми је нешто и промакло. Хвала унапред на помоћи!!

      Одговори
  • Милодан

    Наставак…
    Овде се пише о Миливојевићима а не Милојевићима. Такође се у Миливојевиће призетила фамилија Робовићи, који су избегли уз Бабинску Разуру (поштено да кажем не знам када се она деслиа, нити се може наћи на интернету, односно, барем, ја нисам успео) из Грева у Полимљу и доселили се прво у Ваљево, да би потом дошли у Ђурђевац у Миливојевића фамилију. И они, као и Ковачевићи, славе Ђурђиц.

    Одговори
  • Милодан

    Уочен дуплирани коментар; чини се да сте то већ рекли!
    ———
    Моја грешка, извињавам се, немојте га објављивати.
    Поздрав!

    Одговори
  • Слободан

    Поздрав свима,

    има Миливојевића у Београду и Новој Пазови. Пореклом смо из Херцеговине, тачније Трусине (Жељко Шукић је горе писао о томе). Прадеда ми се звао Милоје од оца Шћепана. Славимо Св. Николу. Уколико неко има родослов или информације о доласку Миливојевића из Црне Горе у Херцеговину било би ми занимљиво да прочитам.
    Хвала,

    Одговори
    • Небојша

      Слободане, Миливојевићи су се у Трусине доселили из Долова (Дабар), а пре тога памте да су од Гацка. Не помиње се Црна Гора? Не знам одакле тај податак о досељавању из ЦГ?

      Ово можете прочитати у књизи Риста Милићевића, „Херцеговачка презимена“. Он је свој рад саставио на основу више монографија познатог етнолога из Херцеговине, Јевта Дедијера.

      Одговори
    • Nebojsa Milivojevic

      Наравно да има, пиши, поздрав.

      Одговори
  • Владимир Миливојевић

    Ја водим порекло (тачније отац ми је тамо рођен) од Миливојевића из села Коренита у општини Лозница. Слава нам је Свети Димитрије. По причи, чукундеда Никола (најстарији предак чије се име памти) је као мали, вероватно средином 19. века, дошао у Корениту из Херцеговине из околине Невесиња. Мој брат је, кад је био у ЈНА на одслужењу војног рока у Мостару, срео човека који се зове исто као мој отац (Милисав) и исто презива и исту славу слави, а који му је потврдио горе наведене наводе, али ништа прецизније, осим да Миливојевића има и у Стоцу и Мостару, где су мигрирали због посла, али да их се ту половина полатинила. Да ли неко нешто више зна о томе? Да ли у околини Невесиња има још увек Миливојевића и коју славу славе?

    Одговори
    • Aleksandar I1

      Господине Миливојевићу,
      ваших Миливојевића има у околини Невесиња, тачније у селу Доња Трусина и славе Св. Николу. Јевто Дедијер наводи да су “прије 50 година дошли из Долова у Дабру“. С обзиром да је Дедијерова “Херцеговина“ објављена 1909. године (и репринт 2007.), а подаци скупљани пар година раније, онда би то значило да се наведена сеоба из Долова у Доњу Трусину десила око 1850. године.
      Такође, у селу Длакоше (Билећки котар) постоје Миливојевићи. Дошли су из Долова у Милече, а одатле у Длакоше. Славе Св. Николу, а прислужују Св. Спиридона (тј. Шпиридона како је Дедијер записао). Остало их је и 9 кућа у Милечи, наравно и тамо славе Св. Николу, а прислужују Св. Спиридона. Поново се наводи да су у Милече дошли из Долова код Дабра.
      Према подацима објављеним на овом Порталу, од стране Жељка Шукића: Миливојевићи би даљим пореклом били од Гацка и да су најпре дошли у Долове. Најстарији познати предак Миливојевића је Шћепан који имаше три сина: Михајла (Шуку), Васиља и Илију. Шукови и Васиљеви потомци су у Доловима, а од Илијиних потомака, Митра и Ристе, су Миливиојевићи – Калемегданци у Кубатовини, где су се населили око 1875. године. Даље се каже да је Шћепанов брат Панто прешао у Трусину, други брат Милоје у Милечу, трећи Видоје у у Потком, а рођаци Ђуро и Марко 1874. населише се у Мечу. Свима је слава Св. Никола. Господин Шукић је користио извор: Петар Шобајић “Насеља и поријекло становништва“ и “Дабарско поље у Херцеговини“.

      Одговори
      • Nebojsa Milivojevic

        Ово говоре моји извори, породицни:потомак Миливојевића је Глигор Дрекаловић који се у Гацко доселио из ЦГ Куча, крајем 17 вијека или почетком 18.Глигор је имао Станка, Миливоје и Танета, Глигора су убили заједно са најстаријим сином Станком Турци јер нису хтјели да се потурче, Тане је примио ислам и од њега су Тановићи у Гацку, остао је Миливоје од којег су Миливојевићи.Дошао је у Обло брдо у Вранјској, одатле је ишао у Далмацију па се вратио у Долове, Дабар, око 1760, отприлике. Миливоје је имао.Михајла, Трифка, Тома, Митра и још једног чије име не знам.Од Михајла су Шукићи, Трифко је остао у Доловима, Митар је отишао у Кубатовину (Калемегданци), а од Тома је моја лоза.Одатле далје имам прецизније, Томо је имао Бошка и Јована, Бошко је први дошао у Кубаш, у Провалије, а Јован касније, Јован је имао Петра, НИколу Спасоја, даље је ишло:Спасоје-Алекса-Спасо до мене, ја сам Спасов Небојша.

        Одговори
  • Наташа

    Поштовани,
    Отац ми је рођен у селу Котража (Бели Камен) код Ивањице, од оца Жарка који је умро/погинуо на Сремском фронту. Име деде је Љубомир. Славимо славу Лазареву суботу.У том селу има још породица са тим презименом и у рођачким смо везама..Приче рођака су да водимо порекло из Херцеговине из околине Невесиња…

    Одговори
  • Милодан

    Фамилије-презимена Миливојевић по местима живљења и Колубари и Подгорини. Према књизи Љубомира Љубе Павловића „Колубара и Подгорина“, прво издање 1907. године, најновије издање 2011. године – едиција „Корени“ – ЈП Службени гласник Републике Србије и САНУ.

    Остале податке породица Миливојевић, одакле су и када досељени као и Крсну славу можете сазнати у текстовима поменутих места.

    -Балиновић
    -Берковац
    -Бранеговић
    -Братачић
    -Врачевић
    -Ђурђевац
    -Златарић
    -Горњи Лајковац
    -Доњи Лајковац
    -Лелић
    -Мионица
    -Осеченица
    -Совач
    -Табановић
    -Тубравић

    Одговори
  • Andria

    Pozdrav,ja sam iz Knjaževca porodica Milivojević postoji ovde neko vreme (nisam siguran tačno koliko otprilike 150-200 godina)ako neko ima neku informaciju neka objavi komentar (koliko znam mi smo jedina porodica u gradu).

    Одговори
  • Andria

    Poreklom Milivojevići su iz Drvnika vecina porodica je otislo u Zaječar dok je jedna (moja) dosla u Knjaževac

    Одговори
  • Aleksandar Milivojevic

    Ако неко зна нешто о Миловојевићима који славе славу Свети Ђурђиц нек напише нешто!!! Иначе прадеда ми је из Мишковаца.

    Одговори
  • Милодан

    Породице-фамилије по местима пребивалишта у Шумадијској Колубари, Миливојевић.
    Према књизи Петра Ж. Петровића „Шумадијска Колубара“, прво издање 1939. године, друго издање 1949. године, најновије издање 2011. године у саставу књиге „Шумадија и Шумадијска Колубара“ – едиција „Корени“ – ЈП Службени гласник Републике Србије и САНУ.

    Остале податке породица Миливојевић, одакле су и када досељени као и Крсну славу можете сазнати у текстовима поменутих места.

    -Араповац
    -Барошевац
    -Венчани
    -Мељак
    -Шопић

    Одговори
    • Миливоје

      Да ли можете да ми напишете имена књига у којима могу да видим порекло Миливојевића који славе Св. Ђурђиц. Хвала унапред!

      Одговори
      • Драган Миливојевић

        Поздрав Миливоје, из ког дела Србије си пореклом.

        Одговори
        • Драган Миливојевић

          Поздрав свим Миливојевићима а такође мом имењаку и презимењаку. Ја сам од Миливојевића из Јарменоваца општина Топола, Шумадија,слава св. Ђурђиц. Почео сам да истражујем породично стабло, по породичном предању моји су досељени из околине Сјенице крајем 17-ог и почетком 18-ог века. Најстарији документ који тренутно поседујем је из чибучког тефтера из 1825 године, у то време моја породица је носила презиме Ивановић.

          Одговори
          • Гргур

            Да вам старо презиме није било Иванковић ?Иванковићи из околине Сјенице су у исто време досељени у село Петка код Лазаревца.Од њих су Росићи,Ракићи,Близнаковићи,Ивановићи…недавно су урадили днк тест.

            Одговори
  • mladen

    ja se zovem mladen milivojevic poreklo vodim iz sela pored kragujevca koje se zove marsic,moj cukun deda se prizetio u susedno selo jovanovac i mi slavimo slavu sveti luka,citao sam sve komentare i nisam video da nas ima jos koji slavimo svetog luku,ako neko zna nesto vise o mojim precima molio bi ga da napise

    Одговори
    • Растко

      Грана Миливојевића којој припадам слави Светог Луку. Потичемо од најмлађег од три брата Лукић из сјенице – Миливоја, по којем и настаје презиме Миливојевић (почетак 19. века).

      Период од почетка до краја 19. века је изгледао овако:

      Миливоје Лукић је имао децу (сви Миливојевић):
      – Благоје
      – Лука
      – Михаило
      – Новак.

      Новак Миливојевић и Неранџа Тајсић су имали:
      – Јана
      – Николија
      – Павле
      – Ранко.

      Ранко и Милева Миливојевић:
      – Бранка
      – Живота.

      тагови: сјеница, лукић, миливојевић, свети лука, кнић, крагујевац, београд

      Одговори
  • Lazar

    Pozdrav svima,
    Ja sam od Milivojevića iz Mionice kod Valjeva. Slavimo Sv. Stefana. Poznato mi je poreklo za prethodnih 200 godina otprilike, ali me zanima i dalje od toga. Pradeda Vidoje je u Mionicu došao iz sela Drlače na Drini (tamo se prezivali Dobrosavljević). Istražujući, došao sam do 18. veka, do familije Stevanović iz sela Pilica. Tu se kaže da su Stevanovići (tako se tada prezivali) došli iz Rovaca. Kako su i stariji tvrdili da su naši davno živeli u Crnoj Gori, povezao sam da smo poreklom možda iz plemena Rovca. Problem je što nisam našao prezime Stevanović među potomcima Rovca (moguće da mi fali neko prezime u lancu), a još veći što se naša Slava ne poklapa sa Slavom tog plemena. Bio bih zahvalan ukoliko neko ima informaciju koja bi mogla da pomogne.
    Pozdrav

    Одговори
  • Nikola Milivojevic

    Postovanje svim Milivojevicima,
    kao sto sam napisao, zovem se Nikola, imam 19 godina i upravo sam zavrsio Zemunsku gimnaziju. Mnogo volim istoriju i smatram da treba negovati svoje poreklo. Moja prica je malo cudna, zapravo ja i nisam Milivojevic 😀
    Osnovni podaci: Krsna slava Sv. Nikola, mesto Progar, opstina Surcin, grad Beograd.
    Evo sta je u pitanju.
    Poznajem svoje poreklo otprilike do sredine 19. veka. Tada su po pretpostavci u mom selu,30 km od Beograda ziveli baba i deda Milivojevici bez daljeg potomstva i bas tada se iz Like doselila zena Radakovic sa sinom i cerkom. Cerka se udala u komsiluk a sina su USVOJILI Milivojevici, koji je zadrzao njihovu slavu Nikoljdan. O toj baki i deki NE ZNAM nista. Bilo bi mi drago ako neko zna nesto o Milivojevicima u Sremu, posto vidim da je vecina juzno od Save i Dunava. U mom mestu ima svega par kuca i svi poticemo od tog pretka koji je usvojen.
    Mozda krvno ne pripadam Milivojevicima, ali vec 200 godina slavimo njihovu slavu i nosimo ovo prezime i ja se smatram Milivojevicem.

    Pozdrav svima i hvala unapred.

    Одговори
  • Marko

    Pozdrav svima, zanima me da li neko slucajno ima u elektronskoj formi grbove porodica Knez Nikola – Niksa Grbljanovic, preuzeti iz porodicnog stabla Milivojevica?

    Ovako izgledaju ali je previse loseg kvaliteta, pa su mi potrebne malo kvalitetnije slike u slucaju da neko ima
    http://s1.postimg.org/6kqayhvge/grbovi.jpg

    Pozdrav.

    Одговори
  • Cлободан Миливојевић

    Поздрав од Миливојевића,родом из Полаче код Книна,данас нас има у Ср.Лазама,Старим Јанковцима,Инђији,Аранђеловцу,Београду…Славимо Св.Архангела Михајла …

    Одговори
    • Jovica Vucelja

      Pozdravljam sve Milivojeviće koji vode poreklo iz Polača kod Knina koji slave krsnu slavu Sveti Arhangel Mihail. Moja porodica je pre 300 godina promenila prezime Milivojević da bi sačuvala potomstvo od turske osvete što je navedeno u knjizi UNAC ator svešenik Petr Rađenović.

      Одговори
  • Милодан

    Фамилије-презимена Миливојевић, по местима пребивалишта. Према књизи Тодора Радивојевића „Лепеница“.

    -Чумић
    -Жировница
    -Маршић
    -Бошњан
    -Рача
    -Вучић
    -Дреновац
    -Кутлово
    -Теверич
    -Ботуњ
    -Губеревац

    Одговори
  • jasmina

    Moji su u Cerovcu kraj Karlovca,slave Georgija pa mi objasnite odkud mi ovdje…

    Одговори
  • Bojan Milivojevic

    Zdravo zivo prezimenjaci moji. Ja sam Bojan 90 godine i sve sto znam da mi je otac iz Blac blizu Krusevca i da su odatle svi moji sa oceve strane .Otac mi se kada sam imao 6 godina razveo od majke tako da nisam uspeo da upoznam dedu i babu da mi kazu odakle su stvarno dosli do Blaca ali bih voleo da znam odkud potice prezime Milivojevic. Ako neko zna neka mi posalje mejl … Hvala unapred.
    Bojan Milivojevic.Neka vas sve Gospod cuva gde god da ste i koju god Slavu slavili!

    Одговори
  • Stojan Milivojević, Doboj

    Pošto sam pročitao dosta toga o lozi prezimena Milivojević a nosim isto prezime osjećam se da bih i ja trebao nešto da dodam na ovu raspravu. Rođen sam u selu Krsno polje kod Moglaja u BiH, bilo nas je nekih šest kuča u tom selu, a slavu smo slavili Sveti Stefan (9. Januar) koju i dan danas slavimo. Pročitao sam dosta o Milivojevićima ali sam skoro pa nikoga sreo da slavi ovu slavu pa me interesuje kojoj smo slavi pripadali ili ko pripada nama sa ovom slavom.
    Po pričanju moga oca, a njemu je pričao deda, a njegovom dedi njegov deda i od zadnjeg dede njegov deda- što znači ja sam Stojan-otac Stjepan-Djed Petar, pa Nedica, Nedo, Milivoje i Kosta.
    Kosta je taj koji je došao. Sada je to vrlo važno što sam ovo ispričao naime Kosta je imao Milivoja, Tomu, Luku, Tripu i Blaga ( od muške djece) i svi njegovi sinovi su dobili prezimena po njihovim imenima tako da u tom selu postoje Mi, ja koji pišem ovo po Milivoju Milivojevići tako i Toma- Tomići, Luka- Lukići, Tripo- Tripići, Blaga- Blagići, i svi oni slave Svetog Stefana i svi se nalazimo na površini od nekih 2 km i to se sve nalazi između dva potoka. Došli smo odnekle uglavnom Kosta je vodio svoju familiju koje sam nabrojao i naravno bio je u proputovanju mjerio je gdje bi mogao da zastane, prenoćio je u šumi, napravio je neku kolibu sa sinovima i ostalom čeljadi. Saznao je Aga da se nalazi tu čovjek sa obilnom familijom što tada nije bilo rijetko i došao kod Koste i pitao ga bili radio zemlju da ostanu da mu da to od potoka do potoka kraj rijeke Bosne. Što je Kosta za jedan dan pregledao sa Agom i prihvatio.To je sve bilo negdje 1801 do možda 1805 godine. Sada se pitam kako se prezivao Kosta i da li je uopšte imao prezime jer neki turski sapis odnosno Kadijin zapis kao i presuda da su Kostići tj. djeca od Koste napravili neku štetu na kukuruzu. Što znači da nije imao prezime ili ga ovaj nije znao. Neki moj saradnik iz Podgorice Sekulić Bogdan, koji se bavi time ispričao mi je priču i pitao me gdje nam je groblje i kaže da se zove nekako na Pavlić, a gorblje se nalazi na brdu Pavlovići što njemu govori da smo iz plemena Belopavlića, a jedne prilike sam gledao stari snimak proglašenja Cara Nikole pa sam uglavnom primjetio nošnju identičnu što je nosio brat od moga djeda, pošto djeda nisam zapamtio. To su bile duge bijele čarape do koljena, dvoje čakšire, demadan šal i gunj, na nogama opanci putravci načinjeni od volovske kože, to je nosio zimi a ljeti se samo skidaju jedne čarape, šal i gunj, zaboravio sam dodati košulja tkana od lana kao i gaće, I ovo sam sve vidio na narodu koje je bio prilikom proglašenja crnogorskog cara Nikole. Sve sam ovo ispričao da bih još nekog našao da mi kaže o Milivojevičima sa slavom Sv. Stefana.

    Nadovezaću se na ovo da je moj pradjed Nedica imao braću Milu, Jovicu i Gostu. Gosto je otišao negdje u Srbiju, da l Čačak ili Užice, tako da mu je dolazila kćerka po neke dokumente, a njegov dio zemlje koje su mu braća ostavila poslije su uzukrapirale muslimanske porodice tako da i dan danas mi Milivojevići njima potpisujemo kada oni traže neke potvrde o nekretninama.
    Kao što rekoh selo se zove Krsne Polje a ja imam sina Sašu i unuka Nikolu, što znaci da je moj unuk Nikola deveti od Koste kada smo došli.

    Nadam se da će ovo pomoći da se neko pronađe, i molim vas ako neko ima nekih informacija o ovoj lozi ili ga još nešto zanima neka me slobodno nazove. Ja sam nastanjen u Doboju koji je u RS/BiH broj : 065 881 847

    Одговори
  • Marko

    Postovani, zovem se Marko, od informacija imam samo da mi je deda (Anton) iz mesta Kuzmin i da nam je krsna slava Mitrovdan. Pradeda Filip je bio ozenjen za madjaricu-nemicu Terezu. U direktnoj smo vezi sa Milenkovicima. Da li neko zna nesto vise o Milivojevicima iz Kuzmina?

    Одговори
  • Милица Путниковић Миливојевић

    Поздрав Миливојевићи, ја сам постала Миливојевић по удаји. Ми смо Миливојевићи из Заклопаче код Београда. Има неколико фамилија и сви славимо св.Климента. ( 8.децембар).

    Одговори
  • Ilija Milivojevic

    Ja sam Ilija Milivojevic iz Uba. Slavim Sv. Jovana i receno mi je da je moja familija poreklom iz hercegovine i da kako su turci napredovali tako su se moji selili ka severu. Selo Vragocanica kod Valjeva su takodje Milivojevici i svi slave Jovandanj i za njih znam da su mi familija

    Одговори
  • Miroslav Milivojević

    ja sam Miroslav Milivojević iz Male Ježevice okolina Požege, slavimo Sv.Jovana a prislavljavamo Treće Trojice, ono što sam čuo od pokojnog strica doseljenici smo iz Hercegovine, bilo ih je trojica ili četvorica braće, jedan je ostao u mestu Buari na Zlatiboru, drugi je ostao u Užicu, al ne znam da li baš u Užicu ili okolini, selo Karan ili Lunovo Selo, a treći je došao u Malu Ježevicu. Pre par godina počeo sam da pravim rodoslov, ali sam krenuo od čukun dede za dalje niko ne zna, od čukun dede, niko ne zna kako se zvao čukun deda a brat mu se zvao Zaharije, nije imao dece, pa imanje na kome smo mi sad je Zaharijino imanje jer je iz nekog razloga čukun deda ostao bez imanja kako i zbog čega zasad ne znamo. Možda će ovo što sam napisao najviše vredeti Slavici I Iliji, ako neko ima bilo kakva saznanja neka piše bilo ovde bilo da mi pošalje na E-mail : miroslav.milivojevic777@gmail.com , tel. 060 / 49 – 59 – 799,
    pozdrav svim Milivojevićima.

    Одговори
  • Milivojevic

    Ako mi mozete pomoci,tj dati vise informacija o porodici Milivojevic selo Knic,slava sv. Stefan.Znam da poticemo iz Sjenice(mesto Šape ili Šare ne znam tacno kako se zove) i da smo dosli za vreme Karadjordja.Verovatno su dosli Gliso,Luka i Milan sa ocem 🙂 Prica se da nam je staro prezime Saponjic 🙂

    Одговори
    • Растко

      Грана Миливојевића којој припадам слави Светог Луку. Потичемо од најмлађег од три брата Лукић из Сјенице – Миливоја, по којем и настаје презиме Миливојевић (почетак 19. века).

      Период од почетка до краја 19. века:

      [КНИЋ]
      Миливоје Лукић је имао децу (сви Миливојевић):
      – Благоје
      – Лука
      – Михаило
      – Новак.

      Новак и Неранџа (дев. Тајсић):
      – Јана
      – Николија
      – Павле
      – Ранко.

      [КРАГУЈЕВАЦ]
      Ранко и Милева:
      – Бранка
      – Живота.

      У 20. веку ссмо прешли у Београд, где смо и данас. За информације сам доступан на адреси rastko@bet4beat.com

      тагови: сјеница, лукић, миливојевић, свети лука, кнић, крагујевац, београд

      Одговори
  • Mladen Milivojevic

    Zdravo Milivojevici evo sad citam i nigde nisam zapazio da iko spominje Milivojevice iz sela Suvo Polje kod Bijeljine . Slavimo slavu Sv.Stefan 9januar . Ja sam inace rodjen u inostranstvu tako da neznam puno o nasem poreklo samo znam da je bilo ime od moga djeda djedu Lazar Milivojevic znaci on je negde godiste. oko 1870 on je po nekoj prici valjda dosao tu u okolinu Bijeljine. Jos sam negde citao na internetu da je.moguce da smo dobili prezime po nekom Milivoju Nikolicu koji se je navodno preselio sa Nikolic brda negde u Srbiji e sad dali je ta prica. tacna ili nije … Jos jesnom pozdrav za sve i ako neko nesto zna o ovome sto sam napisao neka ostavi. komentar … Hvala

    Одговори
  • Миљана

    Интересује ме порекло презимена Миливојевић из Суботинца околина Соко Бање,славимо Аранђеловдан.Ја сам иначе рођена у Земуну,а живим у Косовској Митровици,али су ми преци са очеве стране из Суботинца.Ако зна неко више информација нека остави коментар.Хвала унапред!

    Одговори
  • Goran

    Za Milivojevice iz Knica.Vi ste od Saponjica iz Komarana kod Nove Varosi.Svi Saponjici slave Stevanjdan.Kao sto si rekao Saponjici su stanovali na Pesteru kod Sjenice na reci Vapi selo Vapa.Za vreme Karadjordja mnogo Saponjica je iz Starog Vlaha otislo u Sumadiju ima vas dosta u Knicu.Izgleda je prezime i doslo po selu Vapa.I Petrovici iz Knica Lazovici isto su bili Saponje sa Pestera.Neki kazu da su Saponjici iz Klimenata.Imate vi veoma mnogo rodjaka po svoj Sumadiji posebno Kragujevac i Dragacevo i mi iz Nove Varosi.

    Одговори
  • Горан

    Ја сам веома много прочитао и пронашао података о фамилији Шапоње из Далмације и о нашим Шапоњићима из Старог Влаха.Сво је братство изворно из Далмације,Буковице,одакле су бежали од Турака према Гацку и даље према Лиму и Пештеру,у Стари Влах,на Увац.Одатле у великој сеоби једни се враћају у Далмацију преко Босне други одлазе у Срем одакле су се два брата после двадесетак година вратила у село Комаране,и њихов унук Марко Грк,од чијег сина Шћепана Шапоње потичу сви Шапоњићи од Нове Вароши.Сви Шапоњићи славе Стевањдан ал могуће дасу раније славили Св.Василија Великог,па променили кад су дошли на Увац.Они који су се вратили у Далмацију су задржали св.Василија.Шћепан Шапоња у Комаранима је имао веома много потомака.

    Одговори
  • Горан

    Постоји и мишљење да су се из Срема још неки Шапоње вратили у Санџак,са Игњатом и Мијатом,ал су ти Шапоње отишли за Сјеницу,а ова двојица се врате у своје старе куће у Комаране.

    Одговори
  • Горан

    Сва је наша фамилија у 18веку била скоро замрла од туберкулозе остао је био само стари Игњат и једна Мијатова ћерка која је била удата у другом селу за неког Грковића.Кад је остала млада удовица вратила се у свој род код свог стрица.Њеног сина су звали Шапоња Грк,он је био отишао за Бјело Поље,одакле се вратио његов син Шћепан,који је имао Митра а овај четворицу синова.

    Одговори
  • Горан

    Миливојевић,једна исправка у овом тексту.. Ћерка Мијата Шапоње је била удата за Марка Грка,па су заједно отишли из Комаране код Шапоња на Пештеру,њихових рођака.Одатле се Шћепан Грковић Шапоња,Грков син,вратио у Комаране у старе Шапоњске куће.Шћепанов син Митар је остао у кући свог пра деде Игњата,а неки Игњатов син или унук је био Јован од њега су твоји Миливојевићи.Јован је иселио са Игњатове земље у Драгачево.Све није ово испричао стари Неђо Шапоњић из Комарана.

    Одговори
  • Kiki

    Uglavnom svi pisu da slave Sv. Jovana, ali kojeg? Mi Milivojevici iz Toplice, uglavnom, slavimo Svetog Jovana Milostivog 25.novembra.

    Одговори
  • Nenad

    1) Milivojević Josa,star 75 god;rođen u s.Vitoš(1809.-
    2) Milivojević Stana(žena Josova),stara 57 god;rođena u s.Boturovina(1827.-
    3) Milivojević Andrija(sin Josov),star 45 god;razveden.rođen u s.Vitoš(1839.-
    4) Milivojević Nikola(sin Josov),star 38 god;rođen u s.Vitoš(1846.-
    5) Milivojević Ela(Nikolina žena),stara 30 god;rođena u s.Tenkovo (1854.-
    6) Milivojević Jovan(sin Nikolin),tek rođen;rođen u s.Široke Njive(1884.-
    7) Milivojević Krstina(Nikolina ćerka),stara 4 god;rođena u s.Vitoš (1880.-
    8) Milivojević Ćirko(sin Josov),star 28 god;rođen u s.Vitoš(1856.-
    9) Milivojević Nasta(žena Ćirkova),stara 29 god;rođena u s.Sinožera(Sinožeza)(1825.-
    10) Milivojević Todor(sin Ćirkov),star 7 god;rođen u s.Vitoš (1877.-
    11) Milivojević Miloš(sin Josov),star 27 god;rođen u s.Vitoš(1857.-
    12) Milivojević Ćirka(ćerkaJosova),stara 8 god;rođena u s.Vitoš (1872.-
    Istarživanje urađeno u Arhivu Srbije na osnovu prvog POPISA STANOVNIKA IZ OKRUGA TOPLIČKOG,SREZA PROKUPAČKOG,OPŠTINE KRUŠEVIČKE,
    SELA ŠIROKE NJIVE
    Popis je urađen 20.11.1884.po starom kalendaru.Slavimo Sv.Nikolu.

    Одговори
  • Nikica,Nikola

    Zovem se Nikica,po majci nosim prezime Milivojevic,rodjen u Slavonskoj Pozegi,Hrvatska,pravoslavne veroispovesti,slavimo Djurdjevdan. Poreklo nam je iz sela Gradiste kod Slavonske Pozege. Po nekom Austrougarskom popisu iz 1702 u selu Gradiste je bila vec porodica Milivojevic. Malo sam citao po internetu poreklo nam vodi iz stare Hercegovine i da smo za veme prvih seoba dosli u zapadnu Srbiju u podrucje Uzica i da su odatle deo otisli u Bosnu,deo u Liku,deo uSlavoniju…. U Republiku Srbiju smo dosli za vreme zadnjih ratova u Srem i Backu..

    Одговори
  • Boško

    Zovem se Boško Milivojević, moji su poreklom iz Maršića kod Kragujjevca, slava Sv. Arh. Mihailo.
    Otac Živko, deda Božidar, pradeda Živko… tu staje sve što znam. Ima li neko još poneku informaciju da malo dopunim znanje o porodici? Hvala Vam!

    Одговори
  • Војислав Ананић

    МИЛИВОЈЕВИЋ (п.м). Миливојевићи (п), у Доловима, Кубатовини, Мечи и Поткому (Дабар, Столац). Предак им је дошао из Гацка “у пусте Долове“, гдје га је населио бег Љубовић. У Гацку се „неко њихов потурчио“. Из Долова су се доцније расељавали. У Мечу су прешли „рођаци Марко и Ђуро 1874. године“, у Кубатовину „Митар и Ристо“ око 1879, а у Потком је “дошао Видоје“ 1870. године. Славе Никољдан (248:34,35,39,40,43). Има их и у Милечима (Билећа) и у Доњој Трусини (Столац). И у ова села доселили су из Долова у Дабру (59:187,227). Миливојевићи (м) су живјели у Љубињу. Било их је у Требињу и околини „од половине 17. стољећа до конца турске владавине“ (97:118,251).

    Извор: Ристо Милићевић – Херцеговачка презимена, Београд, 2005.

    Одговори
  • Zdenko Mivojevic

    Pozdrav, pisem iz Doboja selo Cerovica Slava Sv.Nikola. Po djedovom predanju mi poticemo iz hercegovine okolina Gacka i Foce a dalje iz Crne Gore.
    Govorim ovo iz saznanja da je u nase selo Cerovicu vecina doselila po grobovima i crkvenim knjigama iz Crne gore (Josici, Andjelici Milivojevici Vukovici) i da su naselili taj dio. Stupio sam u kontakt sa Milivojevicima iz Stoca i Uzica, i svi imaju istu “pricu” da smo porijeklom Crnogorci a dalje se nezna. Samo Milivojevici kojih ima oko 40 kuca su podijeljeni jer neki nose nadimak Lukajici po nekom Luki koji je dosao kod zene Milivojevicke na imanje i uzeo njeno prezime i slavu. Postoji prodavnica kod ostroga koju drzi Ilija Milivojevic a slavi slavu Sv Nikola i selo Cerovo pa mozda a trebalo bi ispitati jer su nasi Milivojevici medju prvim koji su doselili ovde dali ime Cerovica.(slucajnost a mozda i nije)

    Одговори
  • Aleksandar

    Zdravo! Ja Aleksandar Milivojevic, od pradjeda Dusana, djeda Dragise, oca Ljubise. Iz Aleksandrovca Pozarevackog i slava Sv Arhangel. Nesto vise ko zna hvala??

    Одговори
  • Милан Миливојевић

    Поздрав!
    Зовем се Милан Миливојевић
    Родом из села Љутова код Куршумлије.
    Крсна слава Свети Никола.
    Отац – Радоје,
    Деда – Драгоје,
    Прадеда – Алекса,
    Чукундеда – Недељко,
    Наврдеда – Миливоје,
    Курђел – Милоје,
    По речима мог деде Драгоја, Милоје је имао два сина, Миливоја и Милоша.
    После убиства Милоја од стране турака, на месту које се и данас зове Милојев гроб, у близини села Љутова, Миливоје и Милош су се поделили на две фамилије, Миливојевићи и Милошевићи.
    Деда није знао да ми каже како се презивао Милоје. Такође је Деда Драгоје причао да смо порекло из Пећи, али није био сигуран.
    Уколико има неког да зна нешто више контактирај те.

    milan.milivojevic83@gmail.com

    Одговори

Остави коментар

© 2012- 2013 ПОРЕКЛО poreklo.rs

Scroll to top